Ledenbestand software

 

Een onderdeel van de CRM software van sportclubmanager.nl is het ledenbestand. Hiermee kunnen ledenbestanden van sportclubs en verenigingen beheerd worden. Dit zijn niet alleen de naw gegevens. Maar bijvoorbeeld ook gegevens over de functie en onderliggende connecties leden, zodat andere gebruikers van het systeem deze informatie kunnen inzien. Een groot voordeel van sportclubmanager is, dat gebruikers zelf hun eigen gegevens kunnen bijhouden. Vanuit het ledenbestand zijn overige functies zoals het beheren van brieven en het beheer van mailinglijsten mogelijk.

 

Hoe is het begonnen?

 

Uit de praktijk is gebleken dat sportclubs en verenigingen het ledenbestand in een Excel-tabel bijgehouden, wat tot de gebruikelijke problemen leidt, zoals wie beheert de actuele lijst, waar worden veranderingen aan de lijst ingevoerd, dubbele data en verloren data. SDOUC in Ulft heeft ons opdracht gegeven deze problematiek op te lossen d.m.v. een digitale oplossing of online CRM.

 

Algemene functies van het ledenbestand software:

 

  • Flexibele structuur, zodat het systeem aan elke sportclub of verenigingsstructuur aangepast kan worden.
  • Splitsen van inhoud en lay-out, zodat het systeem aan de bestaande lay-out van een verenigingspagina aangepast kan worden.
  • Rechten systeem, waarmee gebruikers verschillende rechten kunnen krijgen op bepaalde functies in het systeem te kunnen gebruiken
  • Beheer van gegevens in ledenbeheer.
  • Opslaan van alle ledengegevens en business clubleden, die voor het functioneren van een sportclub of vereniging nodig zijn.
  • Mogelijkheid voor gebruikers om gegevens actueel te houden.
  • Beheer van bestuurs- en commissiefuncties.
  • Beheer van nieuwsbrieven en mailingen in het bulk e-mail software.

 

Verdere functies van het CRM systeem:

 

 

Sportclubmanager.nl is de software voor sportverenigingen waar naar u zoek bent.

 

Heeft u verder nog vragen neem dan Contact met ons op of maak een afspraak met een van onze medewerkers. 

 

 

Maak een afspraak